Övrigt

Deep Blue, vithajarnas tjuren Ferdinand?

2019-01-18 20:48 #0 av: Göstage

Vissa struntar i att leva upp till sitt rykte...Skrattar

"En enorm vithaj, som tros vara en sex meter lång hona kallad Deep Blue, har setts vid Hawaii där dykare simmat tillsammans med djuret. Dykarna inte bara överlevde det överraskande mötet, utan berättar om en fredlig jätte som kliade sig mot båten."---

Hajen, som tros vara omkring 50 år gammal och väga 2,5 ton, var enligt dykarna ”chockerande” tjock och troligen dräktig. Dykarna simmade så nära hajen att de till och med lyckades röra vid henne."--- 

https://www.svt.se/nyheter/vetenskap/enorm-vithaj-simmade-med-dykare-vid-hawaii

Stolt medis på Kust & hav iFokus och Fågelskådning iFokus, samt stöttar självklart Debatt iFokus.

Anmäl
2019-01-18 20:49 #1 av: Jimmy.L

Jösses vilken stor haj. 

Sajtvärd för Debatt, Mina Foton, kust & Hav, Militärhistoria, Skärgårdsbåtarna, sport, Stockholm 

Anmäl
2019-01-18 20:57 #2 av: Göstage

"#1 You´re gonna need a bigger boat." Något för "Hajen 6" kanske? Skrattar

Fast allvarligt talat hoppas jag förstås att hon får vara i fred och leka med de andra hajarna...Skämtar

Stolt medis på Kust & hav iFokus och Fågelskådning iFokus, samt stöttar självklart Debatt iFokus.

Anmäl
2019-01-18 20:58 #3 av: Grodan

Skrattar tjockis

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2019-01-18 21:04 #4 av: Jimmy.L

Sajtvärd för Debatt, Mina Foton, kust & Hav, Militärhistoria, Skärgårdsbåtarna, sport, Stockholm 

Anmäl
2019-01-18 21:14 #5 av: Göstage

#4 Kämpetorsken! FörskräcktSkrattar

Anmäl
2019-01-18 21:26 #6 av: Jimmy.L

Skrattar

Anmäl
2019-01-18 21:32 #7 av: Chinesecrestedlover

Det enda jag känner för att säga är "Are you feeling lucky today..."Skämtar (och jösses vilken tjockis, haha)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.