Annons:
Etiketterkryssningsfartygfärjor
Läst 1026 ggr
[Jimmy.L]
5/1/19, 12:00 PM

Besök ett kryssningsfartyg i sommar

Priset för ett besök är 250:- respektive 500:-per person beroende på vilket fartyg du besöker. Bokar ni en kryssning med det rederiet ni besökt erhåller ni 500:- resp. 1.000:- per person i rabatt vid bokning.

https://www.globetrotter.se/fartygsvisningar-2019

Annons:
Honestyisdead
5/1/19, 12:43 PM
#1

Vad tråkigt att dom bara erbjuder det i sthlm och en i götet. Hade bokat direkt om dom hade erbjudit det här!

[Jimmy.L]
5/1/19, 3:53 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Ska kolla om det erbjuds fler i södra Sverige. Kom av MSC Poesia för en stund sen.

Honestyisdead
5/1/19, 5:32 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 5
Förhandsgranskning av bild 2 av 5
Förhandsgranskning av bild 3 av 5
Förhandsgranskning av bild 4 av 5
Förhandsgranskning av bild 5 av 5
#3

Känner du igen det här?

Var på kryssning men minns inte båtens namn nämligen. Poesia känns igen tycker jag dock.

[Jimmy.L]
5/1/19, 5:39 PM
#4

Det är MSC men är osäker på fartyg har du större bild på henne?

Honestyisdead
5/1/19, 6:41 PM
#5

Tyvärr inte :(

[Jimmy.L]
5/1/19, 6:57 PM
#6

Det är inte Poesia, vad jag kan se, men MSC har ju väldigt många kryssningsfartyg.

Annons:
Honestyisdead
5/1/19, 7:09 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#7

Har fler båtar Zebra bar? För den finns på poesia och vår båt hade den baren. Även en japansk restaurang har den.

Receptionen med pianot ser likadant ut även poolområdet.

Bifogar bild på teatern

[Göstage]
5/1/19, 7:10 PM
[Jimmy.L]
5/1/19, 7:14 PM
#9

Möjligt det är hon ändå dom har samma typer av restauranger på sina fartyg

Kolla här om du känner igen något.

https://www.msccruises.se/sv-se/Vilka-ar-MSC/Fartyg/MSC-Poesia.aspx

[Göstage]
5/1/19, 7:27 PM
#10

För den som råkar befinna sig i Stockholm den 24 maj finns det ett "budgetalternativ" i form av ett besök på Costa Magica, vilket kostar 175 kronor (bokning senast 4 maj).

https://www.cruisemarket.se/information/fartygsvisning-2019

[Jimmy.L]
5/1/19, 7:30 PM
#11

#10 Nog fullt på den visningen är samma som jag bokade genom, vi var runt 40 st idag.

[Göstage]
5/1/19, 7:39 PM
#12

Okej.

[Jimmy.L]
5/1/19, 7:41 PM
#13

#12 Blir fler visningar i augusti hörde jag med dom fast troligen i Nynäshamn då.

Annons:
Honestyisdead
5/1/19, 8:02 PM
#14

#9 Såg videon och jag är nu övertygad om att det var henne vi åkte med! Är ett vackert skepp. Matmässigt var det inget att hurra för i den "fina" restaurangen. Tog nästan en timme att få sin mat dessutom.. Japanska baren hade fin mat, men så klart ingick inte den.

Bufferestaurangen var helt ok.

Vi hade ett dryckespaket också. Där en del drinkar och vine och öl ingick. Spriten i drinkarna var antingen ingen sprit alls eller utblandad. Inte ens mitt sällskap som aldrig dricker lyckades ens bli lullig hur många drinkar hon än drack.

Ville man slira fick man ta black russian, den var äkta.

[Jimmy.L]
5/1/19, 8:12 PM
#15

#14 Deras mat ombord bygger ju på italienska rätter i grunden hörde jag lunchen vi fick stack väl smakmässigt inte ut direkt. MSC är ju lite billigare rederi än t.ex Norwegian Cruise Line,  jo man får ju köpa till dryckespaketet på dessa kryssningar. 

Av dom jag pratade med var nöjda med MSC men det finns ju många andra rederier som är säkert vassare. 

Hoppas kunna prova någon annan rederi under sommaren.

[Jimmy.L]
5/10/19, 7:26 PM
Upp till toppen
Annons: