övrigt

Trevlig midsommar!

2019-06-18 16:08 #0 av: Göstage

På fredag är det färskpotatisens, de svenska jordgubbarnas, snapsens och sillens stora dag. Läs mer om sillen i våra hjärtan här.

På den minimala besättningens vägnar önskar jag härmed kapten Jimmy och alla passagerare på kust och hav en angenäm helg!

Stolt medis på Kust & hav iFokus och Fågelskådning iFokus, samt stöttar självklart Debatt iFokus.

Anmäl
2019-06-18 16:09 #1 av: Jimmy.L

Tack detsamma! 

Sajtvärd för Debatt, Mina Foton, kust & Hav, Militärhistoria, Skärgårdsbåtarna, sport, Stockholm 

Anmäl
2019-06-18 16:18 #2 av: Jimmy.L

Sill, najad lax, varmrökt lax, gräddfil, gräslök, färskpotatis, rökt vildsvin m.m. blir det här. Ingen alkohol jag käkar receptbelagd medicin.

Sajtvärd för Debatt, Mina Foton, kust & Hav, Militärhistoria, Skärgårdsbåtarna, sport, Stockholm 

Anmäl
2019-06-18 16:25 #3 av: Göstage

Då  tar jag en för laget! Skämtar

Stolt medis på Kust & hav iFokus och Fågelskådning iFokus, samt stöttar självklart Debatt iFokus.

Anmäl
2019-06-18 16:27 #4 av: Jimmy.L

SkrattarTummen upp

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.