övrigt

Marsipanbåten

2019-11-29 14:57 #0 av: Jimmy.L

Marsipanbåten eller som hon heter Stockholm Ström I. Hon får ett tillfälligt namn nu under december när hon är uthyrd.

Bildtråd Stockholms skärgård  Sajtvärd för Debatt, Mina Foton, kust & Hav, Militärhistoria, Skärgårdsbåtarna, sport, Stockholm 

Anmäl
2019-11-29 15:04 #1 av: Jimmy.L

.

Bildtråd Stockholms skärgård  Sajtvärd för Debatt, Mina Foton, kust & Hav, Militärhistoria, Skärgårdsbåtarna, sport, Stockholm 

Anmäl
2019-11-29 15:05 #2 av: Jimmy.L

.

Anmäl
2019-11-29 15:06 #3 av: Jimmy.L

.

Anmäl
2019-11-29 15:07 #4 av: Jimmy.L

.

Anmäl
2019-11-29 15:08 #5 av: Jimmy.L

.

Anmäl
2019-11-29 15:10 #6 av: Göstage

Klassen bättre än hallon- och lakritsbåtarna! Dreglar

Stolt medis på Kust & hav iFokus och Fågelskådning iFokus, samt stöttar självklart Debatt iFokus.

Anmäl
2019-11-29 15:14 #7 av: Jimmy.L

OBS ni som har rullstol eller barnvagnar så kommer ni tyvärr inte in då det är en trappa ner till båten.

Anmäl
2019-11-29 15:18 #8 av: Jimmy.L

Så var hittar man henne?  Strandvägskajen 18

http://kutterkonfekt.se/sv/marsipanbaten-i-stockholm.html

Anmäl
2019-11-29 15:46 #9 av: Göstage

Tummen upp

Stolt medis på Kust & hav iFokus och Fågelskådning iFokus, samt stöttar självklart Debatt iFokus.

Anmäl
2019-11-29 16:30 #10 av: Carmarino

Tur att jag inte är i närheten av Stockholm. Alldeles för mycket gott på den båten. Dreglar

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.