övrigt

Högtryck i bokningen på Göta kanal

2020-03-23 16:08 #0 av: Jimmy.L

​Aldrig tidigare har bokningstrycket för kryssningar på Göta kanal varit högre. Hotellen har redan fullbokade helger i sommar och dubbelt så mycket fritidsbåtar har bokat sommarens semester jämfört med i fjol.

http://www.mynewsdesk.com/se/gota_kanalbolag_ab/pressreleases/hoegtryck-i-bokningen-paa-goeta-kanal-2980814

Bildtråd Stockholms skärgård  Sajtvärd för Debatt, Mina Foton, kust & Hav, Militärhistoria, Skärgårdsbåtarna, sport, Stockholm 

Anmäl
2020-03-23 16:19 #1 av: Göstage

Oj! Glad

Stolt medis på Kust & hav iFokus och Fågelskådning iFokus, samt stöttar självklart Debatt iFokus.

Anmäl
2020-03-23 16:22 #2 av: Jimmy.L

Jag har redan "bokat" sommarens utflyktsmål. Stockholms skärgård.

Bildtråd Stockholms skärgård  Sajtvärd för Debatt, Mina Foton, kust & Hav, Militärhistoria, Skärgårdsbåtarna, sport, Stockholm 

Anmäl
2020-03-23 16:48 #3 av: Göstage

Ja, det är skönt att ha något att se fram emot!

Stolt medis på Kust & hav iFokus och Fågelskådning iFokus, samt stöttar självklart Debatt iFokus.

Anmäl
2020-03-23 16:58 #4 av: Jimmy.L

Jo i dessa coronatider behöver man något att se fram i mot något kul.

Anmäl
2020-03-23 17:24 #5 av: Göstage

Jag har siktet inställt på Göteborgs södra skärgård som vanligt.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.