Kust & hav iFokus

Kust & hav

Etikettsajten-och-ifokus
Läst 126 ggr
[Moon AppleGrey]
0

Ny sajtvärd sökes

Hej.

Efter ett antal veckors funderande så har jag bestämt mig för att avsäga mig värdskapet, då arbetsförhållanden och annat i mitt privatliv har förändrats och i och med det inte känner att jag har den tid som Kust och Hav förtjänar.
Tycker givetvis att detta är väldigt tråkigt, men tycker att det ändå är bättre att någon som kommer att ha den tid som krävs inom överskådlig framtid tar över det ansvaret.

Om någon skulle ha intresse, så kan ni kontakta Niklas.

Vh / RAotNB

Cojimar
1

Billy, synd att du inte kunnat utveckla sajten som du tänkt och hoppas. Jag träder in som medis tills vidare, eftersom jag kanske inte har rätta förutsättningar att vara admin någon längre tid.

Jag kommer att försöka medverka till att sidan fortsätter att fungera som under Jimmy L:s tid som admin. Dock finns jag på andra sidan landet, så bevakningen av Stockholms skärgård och Finlandskryssningarna kommer inte att vara av samma mängd och klass- om nu inte någon hoppar in med mer material i dessa ämnen.

Aktvitetsindexet för sidan är nu så lågt att varje inlägg kommer att föra uppåt på skalan. Hoppas att fler än jag kommer att skriva här och skapa liv i rapporterna från sjö, hav och kust!

Drar mina strån till stacken som medis på Militärhistoria, Kust & Hav och Fågelskådning i Fokus.

[Moon AppleGrey]
2

#1: Jo, precis, det tycker jag också.

Jättebra att du gör det. 👍

Själv prenumererar jag på en sjöfartstidning så kan hända att jag skriver inlägg när andan faller på.
Kommer iallafall att fortsätta kika in på sajten då och då.

Lycka till som Medarbetare.

Cojimar
1

#2 Ser fram emot vad du kommer att dela med dig av! 👍

Drar mina strån till stacken som medis på Militärhistoria, Kust & Hav och Fågelskådning i Fokus.

• Redigerat 2022-06-01 17:14 av Cojimar
Fornöga
2

2024 Ny sajtvärd tillträdde för en tid sedan- nu ser vi befintliga medlemmar med spänning fram emot vad det innebär för utvecklingen av sajten.

"Människan är motsägelsefull- vi söker oftast den lättaste vägen samtidigt som vi mår bäst när vi utmanar oss." (Emma Frans)

iFokus är ett nätverk av intressesajter om allt mellan himmel och jord
  • Redigerat 2024-04-29 10:16 av Fornöga
Fornöga
1

En månad sedan senaste aktivitet på K&H. Ett hav av tystnad är vad som återstår.

"Människan är motsägelsefull- vi söker oftast den lättaste vägen samtidigt som vi mår bäst när vi utmanar oss." (Emma Frans)