övrigt

Sverigedagarna

2019-05-25 14:00 #0 av: Jimmy.L

Tog ett snabbt stopp vid Djurgården idag och Sverigedagarna.

Det såldes lite mat, och gick att få information om olika skärgårdsöar m.m. Samt lite fina båtar.

Sajtvärd för Debatt, Mina Foton, kust & Hav, Militärhistoria, Skärgårdsbåtarna, sport, Stockholm 

Anmäl
2019-05-25 14:03 #1 av: Jimmy.L

Riktigt läckra.

Sajtvärd för Debatt, Mina Foton, kust & Hav, Militärhistoria, Skärgårdsbåtarna, sport, Stockholm 

Anmäl
2019-05-25 14:05 #2 av: Jimmy.L

Jag skulle kunna tänka mig en träbåt även om det är mycket jobb med dom. 

Anmäl
2019-05-25 14:07 #3 av: Jimmy.L

Försäljning av choklad, sylt, oliver, havton m.m. 

Anmäl
2019-05-25 14:10 #4 av: Jimmy.L

Fina modeller.

Anmäl
2019-05-25 14:11 #5 av: Jimmy.L

Kajaker som man står upp och paddlar inget för mig. Skrattar

Det började regn så jag lämnade i all hast. 

Anmäl
2019-05-25 14:24 #6 av: Göstage

Trevliga bilder och riktigt tjusiga träbåtar.

#5 En sådan bräda stod Casper Steinfath och paddlade på, 14,7 mil mellan Danmark och Norge.Pustar

Stolt medis på Kust & hav iFokus och Fågelskådning iFokus, samt stöttar självklart Debatt iFokus.

Anmäl
2019-05-25 14:28 #7 av: Jimmy.L

#6 Kom knappt med spårvagnen idag till Djurgården, evenemang på Skansen för barn gjorde att det stod mängder med folk och barnvagnar som skulle med fick tränga mig. 

Tack förresten.  Glad

Anmäl
2019-05-25 14:39 #8 av: Göstage

#7 "Evenemang för barn" - var det klimatdemonstration? FunderarSkämtar

Stolt medis på Kust & hav iFokus och Fågelskådning iFokus, samt stöttar självklart Debatt iFokus.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.